سواپ داکرون

احتمالا براتون عجیب هست که توی این سایت یک نوشته در مورد سواپ داکرون ایرانی صحبت کنیم. البته بدون شک من اصول سئو رو رعایت میکنم و کلمه سواپ داکرون رو به تولید کننده ایرانی این سواپ که شرکت خود ما هست لینک میکنم اما صحبتم چیز دیگری هست.

وقتی کرونا دامن جهان رو گرفت همه به دنبال راه خروج و یا راه کسب درآمد از این بیماری بودند. شرکت‌ها و کشورها همه به دنبال کاهش هزینه‌ها و تامین مواد و وسایلی بودند که بتوانند خودشون را از کمبود این مواد بی نیاز کنند.

اولین چیز ماسک بود که بحران ماسک را میشه به عنوان یک بحران تمام عیار در همه جای جهان عنوان کرد اما محصول ساده ای بود و همینطور که میبینید امروزه همه جای دنیا ماسک به وفور در دسترس هست. کشورها به سرعت به دنبال کیت تشخیص کرونا رفتند. در ایران شرکتهایی بودند که کلیه پرسنل را بسیج کردند و در ایام تعطیلی نوروز شبانه روز روی کیت کرونا کار کردند.

رفتیم و رفتی و بی نیاز شدیم.

اما چشم تیزبین افرادی مثل دکتر بنی طالبی چیز دیگری را دید !

سواپ داکرون اگرچه تکنولوژی خاص خودش را نیاز داشت اما همچنان از چین وارد میشد. به عبارتی ما به یکی از ساده ترین محصولات مرتبط با کرونا و نمونه گیری کرونا محتاج بودیم اما قادر به تولید این محصول نبودیم. شرکت های بزرگی بازاریابی سواپ چینی را انجام میدادند و میتازیدند و چون هر سواپ وارداتی به اندازه قیمت خود سود برای وارد کننده ایجاد میکرد بازار بی رقیبی برای خود ایجاد کرده بودند.

در دنیای تجارت محصولات مختلفی برای تولید و عرضه وجود دارند. به نظر من ذهن تیزبین ذهنی است که مثل مدیر شرکت زیست رویش محصول مناسب را انتخاب کند. اگرچه ورود زیست رویش برای تولید سوآپ ایرانی کمی دیر بود اما همین سوآپ توانست شرکت را از یک بحران مالی خارج کرده و چرخه مالی شرکت را رونق بخشد.

همیشه دنبال سوآپ ها باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *