آزمایشگاه چکاپ کرج یکی از آزمایشگاه ها جدید کرج است که خدماتی با کیفیت و بسیار ویژه ارائه میکند. در این آزمایشگاه خبری از شلوغی ها و تراکم های آزاردهنده آزمایشگاه های بزرگ نیست. من در اولین برخورد حس راحتی با این قضیه داشتم. با اینکه خودم شخصا پیش از این مراجعه به یک آزمایشگاه بزرگ را ترجیح میدادم، اما اینبار از حضور در آزمایشگاه حس راحتی داشتم. البته دلیل حضور من اطمینان از کیفیت کار بود چون از سالهای پیش با دکتر پرویز فلاح آشنا بودم و سابقه ایشان در بخش های تضمین کیفیت آزمایشگاه های معروف تهران و کرج و سابقه مدیریت امور آزمایشگاه های کرج و مهمتر از همه پایه علمی قوی ایشان دلایلی برای اطمینان من برای مراجعه با چکاپ بود.

از دیگر مزایای چکاپ قرارداد آنلاین با بیمه دانا بود. برای ما پیدا کردن آزمایشگاه طرف قرارداد بیمه دانا چندان ساده نبود چون بعضی از آزمایشگاه ها داخل لیست بیمه هستند اما وقتی مراجعه میکنیم به هزار علت و معلول از پذیرش خودداری میکنند. در آزمایشگاه چکاپ بدون هیچ صحبتی بیمه تکمیلی ما را قبول کردند و این حس خیلی خوبی برای ما داشت.

پس از انجام آزمایش و دریافت جواب اطمینانم از آزمایشگاه بیشتر و بیشتر شد. چون سوالات مهمی در مورد نتایج آزمایش داشتم که شخص دکتر فلاح با خوش رویی و مفصل برای من توضیح دادند و من را راهنمایی کردند.

تجربه مراجعه من به آزمایشگاه چکاپ تجربه ای بی نظیر و جذاب بود. من همیشه مشتری آزمایشگاه چکاپ خواهم بود.

این متن بازنویسی صحبت های یکی از مشتریان آزمایشگاه چکاپ کرج بود که من منتشر کردم. البته من هم خودم همیشه از خدمات این آزمایشگاه استفاده میکنم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *