مرکز تحقیقات فناوری بن یاخته از سالهای قدیم دارای یک وب سایت بر مبنای CMS اختصاصی شرکت ….بود و همواره شکایت اصلی مسئولین مرکز هزینه های بالای هاست، هزینه مازاد برای آپدیت CMS و هزینه های عجیب و غیر منطقی برای هر افزونه بود. بعد از بررسی مشکل وب سایت شرکت به یک وب سایت بر پایه جوملا تغییر داده شد و مواردی مانند برگزاری کارگاه‌ها و مدرسه تابستانه و ارسال درخواست طرح تحقیقاتی و موارد بسیار دیگری در وب سایت با موفقیت اجرا شد.

در ادامه با افزودن اطلاعات مختلف مانند زمینه‌های تحقیقاتی و مقالاتی در معرفی کلیدواژه های فعال در مرکز از جمله میکروRNA و میکروفلوئیدیک این وب سایت در کلیدواژه های مربوط در جایگاه‌های برتر گوگل قرار گرفت.

یکی از مشکلات اولیه وب سایت نام عجیب دامنه stemcellstech بود که با پیگیری بنده و اخذ مجوزهای لازم آدرس رسمی strc.ac.ir برای این مرکز دریافت شده و دامنه اصلی تغییر داده شد.

وب سایت مرکز بعد از 7 سال فعالیت بر پایه جوملا در سال 99 بر اساس پلتفرم وردپرس و با استفاده از یکی از قالب‌های استاندارد این CMS بازطراحی شد. در قالب جدید امکانات متعددی دیده شده که بنده صرفا طراح و بارگزاری محتوای اولیه را در این قالب انجام داده و پروژه را به مدیر جدید وب سایت مرکز تحویل دادم که در حال حاضر برهم خوردگی فونت و اسلایدر اصلی وب سایت را در این وب سایت با سابقه شاهد هستیم.

امیدوارم روزی مدیران شرکت‌های خصوصی و دولتی بر ارزشمند بودن هویت مجازی ایجاد شده به عنوان یک دارایی با ارزش واقف شده و برای نگهداری وب سایت خود و بهبود جایگاه خود در فضای مجازی ارزش بیشتری قائل شوند.

https://www.strc.ac.ir

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *