توی پروژه آرایشگاه مردان آس به مشکل جالبی خوردم. آرایشگاه آس یکی از آرایشگاه های پیشرو در حوزه گریم داماد بوده و هست. ولی در کلیدواژه گریم داماد خبری از آرایشگاه در گوگل نیست. حتی در صفحات 4 و 5 هم خبری از آرایشگاه آس نبود. چون این اتفاق یکی از سوالات محمد کاشانی مدیر آرایشگاه بود باید جوابی مشخص به او داده میشد.

آنالیز اول همه چیز را مشخص کرد.

تعدد صفحات با یک کلمه کلیدی با محتواهای زرد، کپی، تکراری و به تصور نگارنده ! سئو شده !!

نزدیک به 8 صفحه با کلیدواژه گریم داماد در این آرایشگاه ساخته شده بود و این صفحات همه فعال بودند.

به نظر می رسید این تداخل باعث کاهش شدید رتبه در گوگل شده.

در مرحله اول همه صفحات حذف شدند، یک صفحه جدید برای این کلیدواژه ساخته شد و تمامی صفحات قبلی به صفحه جدید ریدایرکت شدند.

بعد از 1 روز صفحه جدید در نتایج گوگل در رتبه ای نه چندان خوب قابل رویت بود. حال نوبت بهینه سازی و لینک دهی و سایر کارهایی هست که بتواند صفحه گم شده را به رتبه بالای گوگل انتقال دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *